حامی ارتباط ژیوان

شرایط گارانتی

شرایط گارانتی و مدت زمان آن

یکی از مهم ترین اصول رضایتمندی مشتریان اجرای دقیق ضوابط خدمات پس از فروش و گارانتی محصولات می باشد که توسط شرکت های وارد کننده و یا خدمات دهنده باید انجام شود .

 این خدمات در یک سری چهارچوب قوانین اجرا می شوند که در متن ذیل جزئیات آن را میتوانید مطالعه نمایید :

تصویر شرایط گارانتی

شرایط و ضوابط عمومی و اختصاصی ضمانت

1- شرایط گارانتی و مدت زمان آن در شرکت حامی ارتباط ژیوان ، متناسب با نوع محصول تنظیم و ارائه میگردد . 

2- کلیه محصولات تحت گارانتی این شرکت از مبادی رسمی و بصورت قانونی و با پرداخت کلیه هزینه های گمرگی وارد کشور شده است، لذا نیازی به پرداخت هیچ هزینه دیگری جهت فعالسازی گارانتی و یا رجیستری توسط شما مشتری گرامی نمی باشد  .

3- کلیه نرم افزارهای اصلی و ضروری بصورت رایگان در گوشی نصب گردیده است و هیچ نیازی به پرداخت وجه اضافه به فروشنده نمی باشد و در صورت اخذ هرگونه وجهی و تحت هر عنوانی ، مسئولیتی متوجه شرکت حامی ارتباط ژیوان نخواهد بود .

4- در هنگام خریداری کالا، مشتری موظف به بررسی کامل سلامت فیزیکی کالا، کامل بودن ملحقات و لوازم داخل جعبه، کنترل صحت مشخصات فنی و سریال ومدل درج شده در بسته بندی محصول و انطباق آنها با کالا می‌باشد واز دریافت کالای غیر منطبق خودداری نماید ، بدیهی است مسئولیت دریافت کالای غیر منطبق بر عهده شرکت گارانتی کننده نمیباشد .

5- مشتری می باید در هنگام خرید دستگاه از طریق مراجعه به سایت شرکت با آدرس https://www.hamiertebatzhivan.com اقدام به استعلام گارانتی و دریافت کد رجیستری نموده و بلافاصله اقدام به فعالسازی دستگاه خریداری شده خود در سامانه همتا نماید تا بتواند از حداکثر مزایای گارانتی دستگاه خود بهره مند گردد .

6- در صورت عدم فعالسازی دستگاه پس از یک ماه از تاریخ خروج از انبار شرکت ، گارانتی دستگاه بصورت خودکار در سامانه خدمات پس از فروش شرکت فعال خواهد شد .

7- کلیه گوشی های تلفن همراه به مدت 18 ماه شمسی از تاریخ اولین تماس ثبت شده در سامانه همتا و فعالسازی در این سامانه دارای گارانتی می باشند در صورت عدم وجود چنین سابقه ای ، فاکتور معتبر خرید و در صورت عدم ارایه فاکتورمعتبر ( فاکتور دارای سربرگ و مهر و امضاء فروشگاه ) و یا عدم احراز اعتبار آن، ملاک عمل تاریخ ثبت شده در سامانه خدمات پس از فروش شرکت می باشد. 

8- تمامی گوشی های تلفن همراه از 3 سال پشتیبانی و خدمات پس از فروش برخوردار می باشند .

9- ارائه جعبه محصول دارای برچسب گارانتی جهت دریافت خدمات گارانتی الزامیست و دستگاهی که برچسب گارانتی یا شماره سریال آن مخدوش شده باشد و یا با شماره سریال دستگاه مطابقت نداشته باشد، مشمول گارانتی نمیگردد .

10- در صورتیکه دستگاه موبایلی دارای ایراد ذاتی ناشی از تولید باشد که رفع آن مستلزم انجام تعمیرات سخت افزاری گردد و سایر شرایط ابطال گارانتی نیز وجود نداشته باشد ، اگر از تاریخ شروع گارانتی دستگاه بیش از یک ماه (30 روز) سپری نشده باشد مصرف کننده ضمن ارائه اصل فاکتورخرید معتبر و جعبه محصول دارای برچسب گارانتی توسط مشتری به همراه کلیه ملحقات آن جهت رویت آنها توسط کارشناسان فنی شرکت از مزایای تعویض دستگاه خود برخوردار میگردد؛ شرکت اقدام به تعویض دستگاه مذکور با دستگاهی دیگرهم مدل آن خواهد نمود و در صورت عدم وجود مدل همسان، شرکت با دریافت مابه التفاوت مدل بالاتری را به مشتری خواهد داد و هیچ تعهدی مبنی بر بازگرداندن وجه نقد به مشتری ندارد .

لازم به ذکر است که تعویض فقط مشمول دستگاه معیوب و کارتن آن خواهد شد و لوازم جانبی از قبیل شارژر و کابل و… را در بر نمیگیرد .

11- ضمانت دستگاه ها، صرفاً شامل تعمیر و رفع عیوب ذاتی ناشی از تولید محصول به تشخیص کارشناسان فنی شرکت میباشد .

12- کابل، شارژر و باتری، هندزفری (در صورت عدم وجود صدمات یا تغییر شکل ظاهری و نوسانات برقی) از تاریخ شروع گارانتی به مدت 3 ماه تعویض و باتری آن دسته از گوشیها که باتری آنها از نوع داخلی بوده و قابلیت خروج از دستگاه توسط کاربر را ندارد، گارانتی آنها نیز 6 ماه از تاریخ شروع گارانتی می باشد .

13- ایرادات و صدمات ناشی از استفاده ، نگهداری و آزمایش ناصحیح و هرگونه تغییر وخارج ساختن محصول ازشکل عادی، ضربه خوردگی و نفود مایعات یا مواد شیمیایی (به هرشکل ممکن)، شکستگی، خراشیدگی، انحناء و خمیدگی، هرگونه تغییر شکل، اکسید شدگی، نوسانات برق یا ولتاژهای القایی، قرارگرفتن در میدانهای مغناطیسی، صدمات حین حمل و نقل، استفاده نادرست (عدم رعایت شرایط مندرج در دستورالعمل نگهداری و کارکرد محصول)، اقدام به سرویس، تعمیر و یا هرگونه تغییر در محصول توسط افراد غیر مجاز و یا بروز بلایای طبیعی و حوادث غیر مترقبه مشمول گارانتی نمی‌گردند .

14- تغییر یا دستکاری شناسه (IMEI) بر روی جعبه یا گوشی و هر گونه تغییردرنرم افزاراصلی دستگاه (همانند ROOT/JAILBREAK نمودن دستگاه و سایرموارد مشابه) و وجود هرگونه محتوایی که موجب نقض شرایط گارانتی دستگاههای الکترونیکی میگردند، سبب ابطال گارانتی دستگاه خواهد شد .

15- نصب هرگونه لوازم جانبی ونرم افزارغیراستاندارد و خارج ازراهنمای محصول برروی دستگاه های هوشمند، بنا به تشخیص کارشناسان فنی شرکت منجر به ابطال گارانتی می گردد و تعمیرآن شامل پرداخت هزینه از سوی مشتری میباشد .

16- خرابی دراثراستفاده ازهرگونه باطری و لوازم جانبی غیراستاندارد و تایید نشده از سوی شرکت شامل گارانتی نمی گردد .

17- استهلاک تدریجی محصول از قبیل سایش ورنگ رفتگی شامل گارانتی نمی باشد .

18- شرکت حامی ارتباط ژیوان هیچ گونه تعهدی درراستای حفظ اطلاعات و محتوای داخلی دستگاهها و یا تهیه پشتیبان از اطلاعات مشتری نداشته و کلیه دستگاه ها در هنگام مراجعه به مرکز خدمات به روزرسانی شده و به حالت تنظیمات کارخانه ای باز می گردند .

19- شرکت حامی ارتباط ژیوان هیچ گونه تعهدی در راستای نصب مجدد نرم افزارها و اپلیکیشنهای نصب شده توسط کاربر ندارد .

20- تحویل کالا به دفاترو مراکز خدمات پس از فروش به منزله عدم نیاز مشتری به اطلاعات موجود بر روی دستگاه‌های ذخیره سازی اطلاعات می‌باشد.

21- خدمات گارانتی منحصرا” توسط مراکز و نمایندگی های مجاز به شرح مندرج در سایت رسمی شرکت و صرفاً بر اساس سریال یا شناسه ثبت شده محصول در سامانه خدمات مشتریان ارایه می گردد .

22- جهت افزایش رضایتمندی کاربران، هزینه کلیه مرسولات داخلی شرکت (دستگاههای مبادله شده بین دفاتر نمایندگی و دفتر مرکزی) و همچنین عودت دستگاههای پذیرش شده به روش مراجعه غیرحضوری ، به آدرس کاربر، توسط شرکت حامی ارتباط ژیوان پرداخت خواهد شد. 

چنانچه مشتری از شهرهای دارای نمایندگی خدمات، شخصا” اقدام به ارسال دستگاه بنماید، هزینه ارسال دستگاه به مرکز خدمات بر عهده خودش خواهد بود . 

23- هزینه ارسال ودریافت دستگاه هایی که توسط حامی ارتباط ژیوان گارانتی نشده اند و همچنین دستگاههایی که توسط حامی ارتباط ژیوان گارانتی شده اند ولیکن گارانتی آنها به اتمام رسیده و یا به هر دلیلی گارانتی آنها باطل شده است بر عهده مشتری میباشد .

24- شرکت حامی ارتباط ژیوان هیچگونه تعهدی مبنی بر ارائه سرویس به دستگاه هایی که توسط این شرکت گارانتی نشده اند ندارد و دارندگان این قبیل دستگاه ها قبل از مراجعه به مراکز خدمات و یا ارسال دستگاه معیوب خویش ملزم به انجام هماهنگی و کسب استعلام از مراکز یاد شده میباشند .

     توجه: لازم است تا کاربران دستگاهها برای ارسال دستگاه خود از شهرستان هایی که فاقد نمایندگی است از پست سفارشی یا پیشتاز استفاده نمایند، ایراد و مشکل دستگاه خود را با دقت بر روی برگه ای ثبت کرده ، همراه با کپی کارت ملی و کپی فاکتور خرید خود با لوازم جانبی در جعبه گوشی قرار داده و با ایمن سازی کامل تحویل پست دهند . شرکت حامی ارتباط ژیوان مسئولیتی در برابر نقص بسته بندی مشتری و آسیب دیدن کالا در هنگام حمل و نقل ندارد.

25- گوشی های تلفن همراهی که با مشکلاتی ازقبیل آبخوردگی و ضربه دیدگی شدید و … به مراکز خدمات مراجعه مینمایند، بعضا” امکان حفظ شرایط قبلی آنها میسر نخواهد بود که این موضوع توسط بخش پذیرش یا پس از بررسی فنی به اطلاع مشتری رسانده می شود؛ بدیهی است که هیچگونه مسئولیتی بر عهده شرکت حامی ارتباط ژیوان بابت بازگرداندن دستگاه مذکور به شرایط قبل نخواهد بود .

26- در صورت بروز خرابی به صورت فراگیر بر روی هر محصولی ، اطلاع رسانی رسمی بر روی سایت شرکت حامی ارتباط ژیوان جهت راهنمایی نحوه رفع ایراد و یا فراخوان مراجعه به مراکز خدمات جهت دریافت سرویس و در صورت لزوم جمع آوری محصول و تعویض آن صورت خواهد پذیرفت .

27- حداکثر زمان تعیین و تکلیف در طی پروسه خدمات و پاسخ‌دهی اولیه به مشتری سه روز کاری می‌باشد.

28- حداکثر مدت زمان تعمیر دستگاههای موبایل 10 روز کاری خواهد بود و چنانچه به هردلیلی به جز موارد فورس ماژور که تعمیر دستگاه امکانپذیر نباشد ( از قبیل حوادث غیر مترقبه طبیعی همانند زلزله ، آتش سوزی گسترده ، سیل ، جنگ، اغتشاشات ، خرابکاری، انقلاب ، شیوع بیماریهای واگیردار و عمومی و…. ) به ازای هر روز توقف مازاد بر 10 روز ؛ 3 روز به طول دوره گارانتی دستگاه یاد شده افزوده میگردد .

29- جهت کسب رضایت مشتری، شرکت حامی ارتباط ژیوان دستگاه هایی را که برای مرتبه سوم با ایرادی مشابه دفعات قبلی مراجعه کرده و ایراد آن به رویت و تایید کارشناسان فنی شرکت نیز رسیده است تعویض خواهد کرد.

30- جهت کسب رضایت مشتری، شرکت حامی ارتباط ژیوان دستگاه هایی را که به دلیل توقف تولید و یا عدم وجود لوازم یدکی مورد نیاز، امکان تامین قطعات آن دستگاه میسر نمی باشد تحت شرایط خاص ( با مدل مشابه هم قیمت و یا مدل بالاتر با دریافت فرانشیزبا توجه به مدت زمان کارکرد دستگاه بصورت توافقی ) تعویض خواهد کرد.

31- اگر بنا به تشخیص کارشناسان فنی شرکت خرابی پورتها، ناشی از ضربه یا فشار بیش از حد باشد و یا آسیب داخلی پورتها به دلیل حمل و نقل در حالت اتصال کابل تشخیص داده شود، قطعه معیوب از چرخه گارانتی خارج می‌شود و در صورت تعمیر هزینه آن اخذ خواهد شد و در غیر این صورت کالا به همان صورت عودت داده خواهد شد.

32- احتمال دارد دستگاه‌های‌خارج ‌ازگارانتی‌ با وجود اعلام هزینه وتایید مشتری، فرایند تعمیردستگاه انجام نشود ودستگاه به مشتری‌مرجوع‌گردد لذا مشتری حق هرگونه اعتراضی را از خویش سلب مینماید .

33- در صورتی که پس از انجام کارشناسی فنی هزینه ی خدمات و در حین تعمیرات ایراد جدیدی مشاهده شود که رفع آن بیش از هزینه ی تقریبی اعلام شده به مشتری باشد، مراتب حداکثرطی‌3‌روزکاری به مشتری اعلام شده و پس از تایید ایشان فرایند تعمیر ادامه پیدا میکند. 

34- درصورتی که گوشی پذیرش شده در مراکزخدمات این شرکت به هر دلیلی همچون عملکرد ناصحیح پرسنل و یا حمل و نقل داخلی واحد خدمات آسیب ببیند شرکت مکلف به جبران خسارت و جلب رضایت مشتری می باشد .

35- درصورتی که شرکت بر اساس تشخیص کارشناس، قطعات کالای تحت پوشش گارانتی را با نمونه سالم مشابه تعویض نماید، درستی عملکرد قطعات تعویض شده در مدت گارانتی ، تا پایان مدت گارانتی دستگاه تضمین می‌شود.

36- کالاهای آماده تحویل در حضور مشتری تست و تحویل خواهد شد.

37- کلیه خدمات فنی و قطعات تعویض شده دستگاه های دارای گارانتی یا خارج از گارانتی، دارای یک ماه ضمانت در مورد همان عیب و همان قطعه می باشد و این موضوع در فاکتور به اطلاع مشتری می رساند . 

38- در راستای احترام به حقوق مصرف کننده درصورت تعلیق شرکت به هردلیلی، مدت زمان تعلیق به دوره‌ گارانتی دستگاه‌های پذیرش شده در مراکز خدمات افزوده خواهد شد.